1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1269285

Sv: Apropå nånting...
Rytter: Det har varit en föreläsare i stan, han sa iaf att det kunde innehålla det.. Och mina vänner som höll på med proteindryck (Proteinpulver som blandas med mjölk) slutade direkt med det. Jag skriver det jag hört iaf...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mangy92:

"Det har varit en föreläsare i stan, han sa iaf att det kunde innehålla det.. Och mina vänner som höll på med proteindryck (Proteinpulver som blandas med mjölk) slutade direkt med det. Jag skriver det jag hört iaf."

Ja och du köpte det. Säg mig varför tillverkare skulle vilja mixa i "dyra" steroider i billigt protein pulver? Skulle du kunna köpa 1kg protein för 120 kr ifall det innehöll steroider tror du?


Möjligen att proteinpulvret kan innehåller spår av andra ämnen, precis som en choklad kaka kan innehålla spår av nötter för att det tillverkas/blandas i samma maskin. Men att tro att någon tillverkare medvetet blandar i detta i proteinpulver är ju löjligt.

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Mangy92: Kreatin?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.