Inlägg: 1269341
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag skulle kunna se den där matchen igen enbart för plingarna på slutet.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: det vore ju inte helt fel, synd att man måste sova.. hade vart jävligt skoj att titta på!!
Repris på omgång 54 2009/2010 Timrå - Djurgården