1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 126942

Sv: Är TIK ett "sundsvallslag"?
heart:
Timrå IK är inte bara en kommunal angelägenhet, utan man måste se på saken helst utan skygglappar.
Timrå IK vore ingenting utan alla sina sponsorer från Timrå och Sundsvall.

Då man i riksradion säger att Sundsvallslaget Timrå IK har vunnit ännu en seger, så visar det med all önskvärd tydlighet att TIK är ett Medelpadslag och inte bara ett Timrålag.

Det stora flertalet sörlänningar som jag har pratat med har varit överygade om att Timrå och Sundsvall tillhör samma kommun.

Men till sist Heart, att du orkar reta upp dig för en sådan bagatell.


5300 i Globen igår + att DIF bjöd på entre för alla med matchtröja.
Kan det bero på att Lacoste inte tillverkar DIF-tröjor?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.