Röda Tallen: Tack! Ser den nu!
Inlägg: 1269482
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
så undrar jag om någon råkat spela in matchen Luleå-Timrå, omgång 55? Eller någon annan rolig match för den delen och har möjlighet att bränna på en dvd alternativt skicka som en rar.fil så jag kan kika på? Betalar givetvis för dvd om någon kan fixa det :)