1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1269575

Sv: Första målskytten 10/11
Mangy92: att åke gör första kassen borde ha värre odds än att sonnie gör det...
men det vore jävla skoi juh!

Svarskommentarer

Sv: Första målskytten 10/11
söder över: I vanlig ordning så styr han i ett skott från blå i egen kasse!

Sv: Första målskytten 10/11
Vart tog snacket vägen om att man ska värna om lirare som är från bygden.
Klart det finns plats för Modin.

En kille som Mats Näslund hade man ju gärna sett i TIK:s organistation idag t.ex. men det går ju inte för han har ju Malmö som hemort idag.

Hoppas ni håller tummarna för Zetterberg när han kommer hem och spelar för Malmö också.

Sonnenberg är bra och har riktigt TIK hjärta, men kvar på bygden det blir han inte utan hiskelig lön.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.