1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 127021

Sv: "match"tröja!?
Bear: Vill bara säga att jag håller med. Det är dags att sluta upp med amerikatramset på svenska matchtröjor. Vad har Timår med örnar att göra, vad har Frölunda med indianer att göra, och Malmö med hökar?? För att inte tala om HV71 och belgian blue-tjurar???

Och avskaffa också gärna idiotiska entréer på isen genom diverse djurkäftar och fjolliga go-goflickor.
Det verkar som om Sverige bara köper USA-prylar helt utan eftertanke, istället för att odla vår egen särart.
Timrå IK, med tallarna från kommunvapnet, koncentration på spelet och ge vad fansen vill ha - mål och segrar, inte massa örnkosmetika.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.