1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 127031

Sv: I´m Impressed!!!!!!
Heh... jajo =) 4 raka... när hände det sist??? ;o) Denna säsong kommer bli ruskigt rolig =) såg Matchen på O´learys igår... Vilka jävla kommentatorer (Canal+ pay per view) Fan... ena sa hela tiden "vi måste få ordning på" o.s.v... pratade vi när han menade DIF... men tjena, man vart en aning frustrerad.. bara Djurgården hela tiden... så fort en spelare i Timrå gjorde något bra så letade dom info om han som relaterade till DIF och STHLM... Tror inte att dom nämde förra året om K Karjalainen gjorde mål mot timrå att "Säckten är värst" och att han var Timråit... men men, vad gör det efter en seger som denna *myser*

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.