easy: Det är inte så att supportrarna sover utan det är så att det spelas FOTBOLL fortfarande och enligt Stockholms media är detta religion och man hädar om man går på hockey ......
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är inte så att supportrarna sover utan det är så att det spelas FOTBOLL fortfarande och enligt Stockholms media är detta religion och man hädar om man går på hockey ......