Frasse99: Det måste vara jobbigt att spela hockey för Djurgården, alltid på bortaplan, även i globen. En hemmaklack som.....tja inte finns och alla andra lag har inflyttade sentimentala tokar som hejar på sina lag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det måste vara jobbigt att spela hockey för Djurgården, alltid på bortaplan, även i globen. En hemmaklack som.....tja inte finns och alla andra lag har inflyttade sentimentala tokar som hejar på sina lag.