1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 127076

Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix:Det är väl i alla fall roligare att spela i Tampa Bay i NHL än att spela i Timrå i Elitserien!Eller?
Modin har väl aldrig spelat i Timrå någon gång?Innan han stack till NHL spelade han ju i Brynäs i alla fall.
Han trivdes väl där på den tiden så frågan är om han inte skulle välja Brynäs före Timrå då?
Det finns vad jag kommer på tre i NHL som har någon klubb i Medelpad som moderklubb och ingen av dom från dom två största lagen från Melelpad.
Dock ganska imponerade att Njurunda har fått fram både Henrik Zetterberg och Fredrik Modin!
Den tredje är Samuel Påhlsson från Ånge.
För övrigt är Samuel Påhlsson min favorit bland Svenskarna i NHL.
Samuel Phålsson spelade ju också i MoDo innan han stack till NHL.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer