1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1271087

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron: Jag har ca 6,5 mil enkel väg till varje hemmamatch i Timrå.
Skulle man flytta till Sundsvall så får jag ca 7,5-8 mil.

Med det vill jag säga att det är bra många som kommer utifrån för att se matcher. Bilkaravanen norrut efter matcherna är inte så liten som somliga tror o jag tror att ingen av dom bryr sig att åka till Sundsvall för se Timrå om det blir så.

Svarskommentarer

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Men nu är jag o dom som åker långa vägar för att se Timrå supportrar.
Marginalåskådarna, som jag antar att man vill åt lite mer, kommer betydligt oftare ifall arenan ligger mer centralt.
Sen har vi alla företagare o slipsnissar som ska "representera", det måste väl även du hålla med om, är betydligt smidigare om arenan med faciliteter ligger centralt i Sundsvall än att ta sig ut till Sörberge?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.