Nike89: Ursäkta men vem fagerlund är Lars-Erik Höglund i NHL????
Däremot har ju,förutom de redan nämnda TIK:arna,Peter Andersson,Tommy Sjödin,Kjell Dahlin och Mats Näslund spelat i NHL och snurrat och lekt med bl.a Joey Kocur.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Däremot har ju,förutom de redan nämnda TIK:arna,Peter Andersson,Tommy Sjödin,Kjell Dahlin och Mats Näslund spelat i NHL och snurrat och lekt med bl.a Joey Kocur.