Uno Gordon: Njae, ytterligare ett tecken på mognad. Minnet sviktar. Dock körde jag ju varje september från 2001 frasen 'Det blir Hallins år i år!', just efter träningsmatcherna. Sen fuktades krutet betänkligt när väl serien drog i gång. Men: jag har alltid gillat Hallin. Och jag gillar verkligen att han är tillbaka.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men: jag har alltid gillat Hallin. Och jag gillar verkligen att han är tillbaka.