1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1271529

Sv: Träningsmatcher
mikenomad: Skönt att vi smiskade brunäsarna idag även om jag inte går igång på försäsongen direkt. Jag är mer glad att allt har börjat o att man kan få skönja visst rödvitt spel.
Härligt att se att Bragd Birger behagat visa sitt sköna anlete härinne oxå.  Frågan som väcks är vilket gäng han kommer att tillhöra i år De lobotomerade lallarna eller di nattsvarta? :)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Träningsmatcher
Hahl Bundy:

Jag skulle säga att Bragd-Birger tillhör fraktionen De Nattsvarta Lallarna. Precis som jag själv. Man lallar omkring, fast på ett nattsvart sätt. Tre raka segrar på försäsongen smakar naturligtvis småfågel, men dessa vinster säger absolut ingenting om hur det kommer att se ut i skarpt läge när allvaret drar igång i slutet av september. Spelare som sticker ut nu kan mycket väl vara doldisar i elitseriespelet med mera.

Fan, jag räknar kallt med att när serien startar så ser det ut precis som vanligt de senaste åren. Hedersamma förluster (efter straffläggning denna gång på grund av återinförandet av denna idiotiska avgörandeform) efter tappade 2-0-ledningar och tveksamt försvarsspel. Och samma gamla vanliga "Avgå!!!1" i många inlägg.

Jag är väl förberedd på ett sedvanligt jävla hösthelvete.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.