Abron: Det kanske inte behövs lika stor parkering om majoriteten får närmare till arenan :)
Inlägg: 1272007
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba:
Ja det kan man ju tro, utan parkeringar så lär det bli ett nytt Kempis, typ.
Majoriteten får det närmare, fabler utan grund.
Ja det kan man ju tro, utan parkeringar så lär det bli ett nytt Kempis, typ.
Majoriteten får det närmare, fabler utan grund.