Inlägg: 1272003
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron:
Om man placerar en ny Arena på den gröna plätten som TT refererar till så finns det plats för ca:1000 st bilar utanför. Och åker man tre i snitt så blir det då 3000 personer. Till detta skall läggas dom redan befintliga parkeringsmöjligheterna i City samt buss och tåg.
Om man placerar en ny Arena på den gröna plätten som TT refererar till så finns det plats för ca:1000 st bilar utanför. Och åker man tre i snitt så blir det då 3000 personer. Till detta skall läggas dom redan befintliga parkeringsmöjligheterna i City samt buss och tåg.
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron: Det kanske inte behövs lika stor parkering om majoriteten får närmare till arenan :)
Och vart skall det finnas utrymme för parkeringar då? Snacka om ljusblåa drömmar, finns ju inte ens pengar att få ihop ett lag enligt HS idag,