Inlägg: 1272037
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps:
Smart, att inte folket från stan inser den ekviationen då?
Smart, att inte folket från stan inser den ekviationen då?
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Ska bli intressant att se när dessa 1000 parkeringsplatser är slut och övriga 500-1000 bilar ska snurra i city och leta parkering 20 min innan matchstart tillsammans med övriga trafikanter.
Ser dock gärna en arena i hamnen, men det lär inte bli helt problemfritt.
Ser dock gärna en arena i hamnen, men det lär inte bli helt problemfritt.
Om man placerar en ny Arena på den gröna plätten som TT refererar till så finns det plats för ca:1000 st bilar utanför. Och åker man tre i snitt så blir det då 3000 personer. Till detta skall läggas dom redan befintliga parkeringsmöjligheterna i City samt buss och tåg.