Poffa: Den frågan är intressant, vi har legat på en snittvinst på 1,6 Mkr under fyra säsonger i SBA/FC där vi missat slutspel under 2 av säsongerna samtidigt som det varit lågkonjunktur i samhället.
På slutet i Kempehallen kunde vi läcka 5-7 Mkr/säsong samtidigt som vi gick till slutspel och konjunkturen både globalt och lokalt var bättre.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
På slutet i Kempehallen kunde vi läcka 5-7 Mkr/säsong samtidigt som vi gick till slutspel och konjunkturen både globalt och lokalt var bättre.