1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272275

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Abron:
Jag vet i alla fall att 70% av medlemmarna i supporterklubben är inte bosatta i Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Om det går så mycket folk på hockey i Sundsvall varför har deras hockeylag så lite publik? Ligger deras hall 2 km fel?
Jag trodde att äga hallen var väldigt viktigt ekonomiskt? Gissar att så blir inte fallet i inre hamnen.
Skulle va kul att jämföra sponsorer / publik. Vilka är mest värd? Ska vi strunta t ståplats för att det är mer ekonomiskt att ha sponsorer där? Ja fan vet.
Många frågor blev det.
Jag tycker att Timrå ska spela i Timrå och Sundsvall i Sundsvall.

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Janken:

Men vad säger det, jo att 70% bor utanför Timrå kommun. Vore ärligt att du sa hur många som bor i S-valls kommun istället.

Men det är i facto ointressant, supporter klubben bör nog inte ta ställning i arena frågan.

Ha det, Abron boende i Tyskland och medlem i supporter klubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer