1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272341

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Om det går så mycket folk på hockey i Sundsvall varför har deras hockeylag så lite publik? Ligger deras hall 2 km fel?
Jag trodde att äga hallen var väldigt viktigt ekonomiskt? Gissar att så blir inte fallet i inre hamnen.
Skulle va kul att jämföra sponsorer / publik. Vilka är mest värd? Ska vi strunta t ståplats för att det är mer ekonomiskt att ha sponsorer där? Ja fan vet.
Många frågor blev det.
Jag tycker att Timrå ska spela i Timrå och Sundsvall i Sundsvall.

Svarskommentarer

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Joppe1:

Det är många som är larvigt patriotiskt blinda. Du tror inte att kissemissarnas publiksiffror har något med att göra att de i princip skulle ha spelat div 1 den här säsongen medan Timrå spelar i Elitserien?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer