1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272441

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Poffa: detta har förvandlas till stavningarnas mecka

Svarskommentarer

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
superfalle:
Man kan INTE vända och vrida på detta så länge till. 

Det har debatterats bygga nytt och stanna kvar och bygga ut i snart sex (6) år utan att ha kommit frågan en närmare lösning.
Tycker att föreningen allt för länge har låtit debatten fortgå utan att själva deltagit i den. 

Borde man inte från Christers sida göra ett uttalande i var står i frågan?

1: Vi har för avsikt att bygga en ny Arena inne i Sundsvall / Timrå inom en (n)-årsperiod
2: Vi har beslutat att stanna kvar på befintlig plats och har därför beslutat att bygga ut E-on till en så modern Arena som möjligt. Och till det göra en utfart på E4-syd i direkt anslutning till parkeringen.
Men vem vet, man kanske väljer att sätta sig i förarstolen på årsmötet den 6 september.  Man kan ju hoppas ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.