Inlägg: 1272506
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
mikenomad: Ölen är ointressant.
EKONOMIN bättre av flytt så flytta då annars inte.
Inga fler dimridåer nu, har vi inte degen så kör med öppna kort så vi kan börja krossa våra spargrisar.
Jag SKA ha en Lets emty the tanks boys i vinter!!
EKONOMIN bättre av flytt så flytta då annars inte.
Inga fler dimridåer nu, har vi inte degen så kör med öppna kort så vi kan börja krossa våra spargrisar.
Jag SKA ha en Lets emty the tanks boys i vinter!!
Kände att det var viktigt att delge det så att dessa synpunkter inte kommer bort i diskussionen.
Redigerad kommentar