1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 127265

Sv: Supportermatchen
Kan vi få slippa mer tjafs i den här tråden? Supportermatchen ska väl vara ett roligt nöje där alla som är med har kul? Tycker Sundsvall Hockey att det roligaste är att slå vårt lag bestående av lönnfeta snubbar med 40-årskris, brudar, fanatiker och andra (i alla fall en del) som borde ha rullator på isen, så får dom väl slå oss då... Vilken merit;-)

Ska vi slå Sundsvall så är det väl bättre att sända över hela A-laget? Hoppas att tanken är att kunna umgås under trevliga och jävligt jobbiga former...

Jag tycker det är viktigare att focusera på dom små detajerna i matchen. Tex min jakt på Moverare. Jag förlåter honom aldrig. Och HH:s uppvisning... Den har tydligen förbundet tänkt att spela in och använda som avskräckande exempel.

Men slår vi Sundsvalls Hockey så är det lika oväntat som om Timrå skulle vinna sina första 4 matcher i serien.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.