1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272682

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har Jonte sagt det? Låter verkligen inte som han att säga så inför en säsongspremiär....lol

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tragiskt Ny TIK logga i ST ser ut som Timrå kommuns.. Görans Melins bortgång tragiskt, men livet går vidare nu när fler styr gatufesten är jag inte orolig för den, Göran kanske skulle ha kört gatufestVolvon xc90 istället för porschen som jag såg honom i Timrå i förra veckan. Säger som Lillkenta Johansson det gäller att gasa med kontroll.

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Och bara för att jag tycker att vi ska undvika att ge Foppa och Modo onödig uppmärksamhet så låter vi bli att kommentera härinne att det återigen skrivs om att han genomfört ett träningspass med Modo och enl. uppg. ser bättre ut än någonsin.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer