1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272683

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Och bara för att jag tycker att vi ska undvika att ge Foppa och Modo onödig uppmärksamhet så låter vi bli att kommentera härinne att det återigen skrivs om att han genomfört ett träningspass med Modo och enl. uppg. ser bättre ut än någonsin.....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det var ju skönt att du nämnde det där med Foppa och MoDo, för det är ju en ren plåga att hela tiden höra hur Timråiter berömmer MoDoiter om och om igen. Att behöva höra om Foppa och MoDo kan ju vara ganska traumatiskt. Så jag tycker att det där med Foppa och MoDo behöver man inte nämna så mycket. Kom ihåg det nu, mikenomad, inte nämna Foppa och MoDo... om det inte skulle vara så att Foppa och MoDo handlar om en fd GIF Sundsvallspelare som varit och köpt på sig en massa skog. Skönt, inget om Foppa och MoDo... bra jobbat

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer