1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272971

Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: Jag förväntade mig inte att få se denna match, det enda jag sa var att pga att man numera de senaste åren kan följa sitt lags alla mathcer via säsongskortet, har man blivit bortskämd att man man se alla matcher. Nu när det är träningsmatcher blir man lite ställd för det stämmer inte med den rutin man bearbetat in de senaste åren.

Är det match dag ser man matchen minst på TV. och då jag bor i Stockholm har TV:n under hösten vinter och våren varit min bästa Timrå vän.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
lungan: det var egentligen inte riktat 100% till just dig utan alla som undrar om en träningsmatch går på tv/radio när de aldrig gör det öht (förutom den där euro-grunkemojjan)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.