Inlägg: 1272971
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
lungan: det var egentligen inte riktat 100% till just dig utan alla som undrar om en träningsmatch går på tv/radio när de aldrig gör det öht (förutom den där euro-grunkemojjan)
Är det match dag ser man matchen minst på TV. och då jag bor i Stockholm har TV:n under hösten vinter och våren varit min bästa Timrå vän.