Inlägg: 1273345
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nä, så är det. Man får ijentligen inte grovsupa. Lik förbannat måste det göras då och då. Som nu på lördag tex...
Hale bundie: Farbror ska nog orka till midnatt iaf...matchen "genomlider" jag dopad så det lär nog inte bli några problem...:-)
Hale bundie: Farbror ska nog orka till midnatt iaf...matchen "genomlider" jag dopad så det lär nog inte bli några problem...:-)
Jag glömde visst en sak. Ja, det blir troligen Allstar inför matchen. Sedan blir det antagligen en hel del grovsupa även efteråt. Fast egentligen får man inte göra det inte. Inte egentligen inte...