1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614918 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1273385

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nä, så är det. Man får ijentligen inte grovsupa. Lik förbannat måste det göras då och då. Som nu på lördag tex...

Hale bundie: Farbror ska nog orka till midnatt iaf...matchen "genomlider" jag dopad så det lär nog inte bli några problem...:-)