T T: Den spelas väl alltid precis innan introt?
Inlägg: 1273817
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88: Nä det ska inte vara sån lallar-musik som intro! Det skall vara stenhård hårdrock så adrenalinet sprutar ur visiren ;-)