Underskott även kommande säsong, då känns det ruttet och jobbigt ute i Timrå och E.on Arena så att säga. Då kan det vara slut på spets-spelare för ett bra tag framöver.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
250kg kärlek: Jag håller med dej ja.
Underskott även kommande säsong, då känns det ruttet och jobbigt ute i Timrå och E.on Arena så att säga. Då kan det vara slut på spets-spelare för ett bra tag framöver.