JimmyH: Fast vad jag vet så var väl inte Hussen heltidsanställd ifjol... Eller har jag fel?
Inlägg: 1274390
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Tycho: Så kanskte det var ja. Men det kanske kan jämnas ut av att jag glömde att ta med att Robert Carlsson slutat på sin halvtid som sportchef också. :)
Hur som helst så har inte organisationen utökat och Lemmys resonemang om att Timrå har prioriterat att bygga ut organisationen före att ställa ett bra lag på isen känns klart felaktigt.
Redigerad kommentar