1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1274403

Sv: Apropå nånting...

Pätr: det enda jag undrar över är varför han kallar Timrå för Främlingslegionen Timrå?

Speciellt med tanke på att han i listan nedanför texten har en lista med hur många utlänningar de övriga lagen har och Timrå är knappast extrema på utlänningssidan på något sätt.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Ros är hockey-lobotomerad, inget att bli upprörd över, han bara skriver sin ogenomtänkta skit. Prova att svara på hans mailadress, du kommer att få ett garanterat obegripligt svar tebax.

Sv: Apropå nånting...
dr-nix, T T, Kerstin_k, etc: Någon som vet om man måste köpa biljetter på förköp idag eller om man kan köpa biljetter där? Kanske är en dum fråga men vill gärna veta av någon kunnig ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.