1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1274406

Sv: Apropå nånting...
dr-nix, T T, Kerstin_k, etc: Någon som vet om man måste köpa biljetter på förköp idag eller om man kan köpa biljetter där? Kanske är en dum fråga men vill gärna veta av någon kunnig ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

ersson: I matchannonsen i lokalpressen står följande:

"Undvik köer - Förköp!"

Jag kanske överanalyserar men jag tycker det talar för att det finns möjlighet till att köpa biljett på plats.


Sv: Apropå nånting...

ersson: Är ingen expert direkt men dom brukar väl alltid se till att det finns biljetter att köpa på plats (dvs alla biljetter säljs inte på förköp). Åk dit i god tid så är det nog lungt (tvivlar starkt på att det blir fullsatt ändå iof)

Edit: annars är det ticnet.se som gäller för bokning av biljetter osv.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.