Kerstin_k: Du har ett skarpt öga. :) Jag tänkte skriva om det igår oxå men jag loggade aldrig in. Efter att han vinkat åt sig själv lite lätt? :) så ställde han sig även hopkurad mitt i målet lyfte båda skridskorna varannan gång, vaggandes lixom, o tittar ner åt båda hållen 2, 3 ggr åt vardera skridskon till, för att ungefär söka centrum på målet, o sen ställa sig redo för tekningen.
Hahl Bundy: Lösning: Gjut in en grisfösare av mindre modell i Åkes suppe. Ställ Tarvis bakom mål med en elektronisk fjärrstyrning av fösaren. När Åke "dummar sig" ---> Elchock! Då torde det nog problemen gå till sig efter några matcher...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tänkte skriva om det igår oxå men jag loggade aldrig in.
Efter att han vinkat åt sig själv lite lätt? :) så ställde han sig även hopkurad mitt i målet lyfte båda skridskorna varannan gång, vaggandes lixom, o tittar ner åt båda hållen 2, 3 ggr åt vardera skridskon till, för att ungefär söka centrum på målet, o sen ställa sig redo för tekningen.
Varenda gång likadant :)