Ambroo: Jeremy Boyce var en otroligt positiv överraskning, hoppas han får tillfället att spela nån ES match. Inslussad som ungefär Lander o Pääjärvi blev.
En annan sak som var en stor skillnad mot för ifjol var boxplay. Vi stod inte å titta o lät motståndarna komma in utan problem för att ställa upp i Zon. Vi var ju experter på att stå stilla i boxen ifjol utan press.
Igår var det fullt press på en gång mot puckhållaren så att dom inte fick en lugn stund att etablera ett riktigt PP. Är det Perras Boxtänk så är jag otroligt nöjd el var det bara en tillfällighet i går? Någon som vet?
Hahl Bundy: Jag såg inte matchen men det du beskriver tycker jag låter väldigt bra. För minsann ett av de största problemen förra säsongen var passiviteten. Framför allt i BP då. Och jag både tror och hoppas att det är Perra som gnuggat med laget när det gäller den biten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Inslussad som ungefär Lander o Pääjärvi blev.
En annan sak som var en stor skillnad mot för ifjol var boxplay.
Vi stod inte å titta o lät motståndarna komma in utan problem för att ställa upp i Zon.
Vi var ju experter på att stå stilla i boxen ifjol utan press.
Igår var det fullt press på en gång mot puckhållaren så att dom inte fick en lugn stund att etablera ett riktigt PP.
Är det Perras Boxtänk så är jag otroligt nöjd el var det bara en tillfällighet i går?
Någon som vet?
Redigerad kommentar