Inlägg: 1274768
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalungt: sitter själv och glor på Timrå-Modo från sässen 04/05. Fan vad man saknar Krykov, grym lirare.
Så åkte Bobbarna på mål i arslet efter 47 sekunder. Hoppas på nåt liknande på lördag.