Blizzard: Bra. Då kan ju någon spela in den och lägga upp på TPB....
Inlägg: 1274803
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dags för ett lite djärvt tabelltips...
...och nej, jag har inte försäsongshybris
...och nej jag har inte smakat på pappas konjak
Fuskbygget SAIK med left ovetts från hela Norra Europa till kvalserien. Kom ihåg var ni hörde det först!!!
1. HV71
2. Färjestad
3. Timrå IK
4. Frölunda
5. Djurgården
6. Luleå
7. Linköping
8. Södertälje
9. Brynäs
10. MoDo
11. Skellefteå
12. AIK
...och nej, jag har inte försäsongshybris
...och nej jag har inte smakat på pappas konjak
Fuskbygget SAIK med left ovetts från hela Norra Europa till kvalserien. Kom ihåg var ni hörde det först!!!
1. HV71
2. Färjestad
3. Timrå IK
4. Frölunda
5. Djurgården
6. Luleå
7. Linköping
8. Södertälje
9. Brynäs
10. MoDo
11. Skellefteå
12. AIK