Inlägg: 1274907
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lincoln: Jag ångrar mig i fallet SSK-MoDo. MoDo tror jag får det dyngjobbigt i vinter.
Men jag har svårt o se att, Jimmy E, Crippe, Warg, Tenkrat, Söderberg, Lehtonen, Lindstöm mfl skall tokfloppa i Saik. Lägg även till att deras backsida ser stark ut med bra mix.
Nej Saik blir att räkna med i vinter.
Men jag har svårt o se att, Jimmy E, Crippe, Warg, Tenkrat, Söderberg, Lehtonen, Lindstöm mfl skall tokfloppa i Saik. Lägg även till att deras backsida ser stark ut med bra mix.
Nej Saik blir att räkna med i vinter.
Inte en chans att Saik floppar.