1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1274938

Sv: Apropå nånting...
superfalle: I detta nu så kör Canal + Hockey mötet mellan Timrå och MoDo från lockoutsäsongen.

Igår kväll körde man Timrå-Djurgården från samma säsong. Ställningen efter 2 perioder var 1-1. Segern skrevs till slut till 7-1....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Hyffsade lag på plan!

Gunno-z-Hedström
Modin-kryckan-Manderville
Robban-Gahn-Nilsson
Crippe-Hagos-Hallin


Roligt att få se hur bra Hedstöm en gång var.

Stort tack till C+ som visar dessa fantastiska matcher.

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Riktigt kul att se, men oxå höra ;) Fina minnen. Fina kedjor också :) Manderville-Krykov-Modin, skön rutin och tyngd där.

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: dom visade samma matcher igår. Man fick även se en serie i 7 delar (ca 5 minuter per del) om Timrå IK anno 10/11 lär nog dyka upp på tv.hockeyligan.se så småning om

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.