Inlägg: 1275127
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
"9:38 [Kommentar från Strumpan Strumpan: ]
Är det full fart på TIK-klacken?
fredag 3 september, 2010 9:38 Strumpan
9:39 Strumpan: Det tycker jag. Trummskinnet slogs sönder redan i första så det har varit mer "skönsång" ä vanligt. "
Bra bara att ge fan i att köpa nytt skinn då =)
Är det full fart på TIK-klacken?
fredag 3 september, 2010 9:38 Strumpan
9:39 Strumpan: Det tycker jag. Trummskinnet slogs sönder redan i första så det har varit mer "skönsång" ä vanligt. "
Bra bara att ge fan i att köpa nytt skinn då =)
Min simultankapacitet förhöjs faktiskt efter några bärka så här på fredags afton. Nu kan jag både kolla på fotboll och skriva här samtidigt!
mikenomad:
Jag var nästan inne på en klassisk 0-1-historia på Råsunda i halvtid, men nu har ju Magnus Wernblom sagt sitt... eller vad han nu heter den där blonde med kort hår...