Inlägg: 1275128
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
"9:43 PERIODSTART
fredag 3 september, 2010 9:43
9:44 Trumman är lagad. "
suck....
fredag 3 september, 2010 9:43
9:44 Trumman är lagad. "
suck....
Är det full fart på TIK-klacken?
fredag 3 september, 2010 9:38 Strumpan
9:39 Strumpan: Det tycker jag. Trummskinnet slogs sönder redan i första så det har varit mer "skönsång" ä vanligt. "
Bra bara att ge fan i att köpa nytt skinn då =)