"10:09 [Kommentar från Mats Mats: ] Du ville se mer av Pikkarainen förra matchen, hur har han varit idag?
fredag 3 september, 2010 10:09 Mats 10:09 Nja, som sist. Skapat nån chans men i spelet med puck vill jag se mer. fredag 3 september, 2010 10:09 10:09 Och där MISSAR HAN ÖPPET MÅL "
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"10:09 [Kommentar från Mats Mats: ]
Du ville se mer av Pikkarainen förra matchen, hur har han varit idag?
fredag 3 september, 2010 10:09 Mats
10:09 Nja, som sist. Skapat nån chans men i spelet med puck vill jag se mer.
fredag 3 september, 2010 10:09
10:09 Och där MISSAR HAN ÖPPET MÅL "