1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1275248

Sv: Apropå nånting...
Men fy fan vilka jävla tråkiga inlägg om assistpoäng hit eller dit. Vem bryr sig? Nu hoppas man nästan att vi får storstryk av jazzkatterna i morgon så att det blir mer av "gängspö! gängspö! gängspö!" över forumet. När man för en gångs skull försöker hålla sig inloggad en natt så skrivs det bara en massa skit eller ingenting alls : (

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag gillar Sundsvalls fans som år efter år "Hatar Timrå".
I puben igår kväll skrek dom även "Timrå IK åker ur i år" men vad jag vet så åkte ju Sundsvall "sportsligt" ur Allsvenskan i år och Timrå gick till slutspel i Elitserien. :-)
HATA TIMRÅ !!!  :-)

Timrå IK är dom bästa.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.