Inlägg: 1275207
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: Nu är det väl ingen som gnällt på honom utan skriver att man förväntat sig lite mer, men jag säger som dig det kommer.
Om du läser igen ser du varför jag skriver en Magnus Nilsson typ.
Han är värvad för precis det du beskriver, tror bara många hade en annorlunda bild av honom, dvs en felaktig bild från början, Och bäst att jag säger det igen, han är en spelare vi behöver och kommer få nytta utav.
Om du läser igen ser du varför jag skriver en Magnus Nilsson typ.
Han är värvad för precis det du beskriver, tror bara många hade en annorlunda bild av honom, dvs en felaktig bild från början, Och bäst att jag säger det igen, han är en spelare vi behöver och kommer få nytta utav.
Sv: Apropå nånting...
Men fy fan vilka jävla tråkiga inlägg om assistpoäng hit eller dit. Vem bryr sig? Nu hoppas man nästan att vi får storstryk av jazzkatterna i morgon så att det blir mer av "gängspö! gängspö! gängspö!" över forumet. När man för en gångs skull försöker hålla sig inloggad en natt så skrivs det bara en massa skit eller ingenting alls : (
Timrå har saknat en sån typ av spelare, så varför börja gnälla på han nu? Det är försäsong och han kommer nog igång ska ni se.