Inlägg: 1275270
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: "Har de inte infört tvångssterilisering av ljustamorsor ännu?"
Ha ha det kommer jag att garva åt resten av dagen :)
Ha ha det kommer jag att garva åt resten av dagen :)
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Hehee.. själv är jag nyanställd i just Ljustadalen. De kollegor jag hunnit med att få veta lite mer om håller samtliga på Timrå. Vad gäller morsorna vet jag dock inte hur det ligger till än.. ;)
Jag tänkte på en annan sak som dock är relevant i sammanhanget. Tänk att det fortfarande föds en och annan S-valls supportrar, hur är egentligen fysiskt möjligt? Har de inte infört tvångssterilisering av ljustamorsor ännu?