dr-nix: Mmm men nu skämtade jag litegranna sådär.
Inlägg: 1275281
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Vad tror du om att ge Foppa en try-out då? Jag menar, nu då han har deklarerat att Modo är den enda klubb i hela världen han INTE kan tänka sig att spela för.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: jo men riktigt så skojigt var det faktiskt inte.
Redigerad kommentar