1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1275358

Sv: Canal+
T T: Fast man kan ju göra som när jag bodde i Krokom. Tecknade mig för ett C+ Total paket, men det var ingen som informerade mig om att jag enbart kunde se fyra av C+ kanalerna pga restriktioner i det lokala kabeltvnätet. De resterande kanalerna "upptäckte" jag när jag tog med mig dekodern hem på jullovet.

Svarskommentarer

Sv: Canal+
Otroligt dåligt att man numera måste pröjsa för Allsvensk fotboll trots totalt ointresse (hos Canal+). Mycket bättre förr med Säsongskortet för enbart Elitseriehockeyn. Ni som håller med för gärna liksom jag höra av er till Canal+ så kanske de ändrar sig....

Allmänna frågor<4>[email protected] eller Tel. 020-24 00 24
timrasuppi08
flyttad

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.