Inlägg: 1276315
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå-Timrå IK
RTS: Enligt SKAIK:s tränare har dom FEM st. elitseriemässiga femmor att ställa på benen. Vad har vi ? Jo, inte ens fyra nu när det är en dryg vecka kvar till seriestart. Skall man inte vara fullt mannskap då ? Vi kommer ju om man tittar på historien att spela ca, 49 omgångar med en hel drös skadade spelare som får kriga som bara den för att vi inte skall bli totalt avsågade. Det är i detta läge skönt att ha en av seriens bästa målvakter att lita på, typ Lindbäck i fjol. Åkerlund behöver nog allt stöd han kan få och alla chanser i världen att bevisa att han håller för elitserien. Har vi tid att vänta ?
Sv: Skellefteå-Timrå IK
RTS: Plus att man har en par-tre till i juniorlaget som inte skulle göra bort sig vid ev. inhopp. Det är till att bli avis...
SAIK blir topp fyra, inget snack!
SAIK blir topp fyra, inget snack!
Sv: Skellefteå-Timrå IK
RTS: Vad har vi, 12 plus några veckor på två till....känns ju jävligt förutseende.
Hyffsad bredd., men ingen skam att förlora mot detta lag, Saik kommer ligga HÖGT upp i tabellen detta år, Knapp någon omsättning på spelare alls.