1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276319

Sv: Skellefteå-Timrå IK
RTS: Plus att man har en par-tre till i juniorlaget som inte skulle göra bort sig vid ev. inhopp. Det är till att bli avis...

SAIK blir topp fyra, inget snack!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Ambroo: Det känns iaf bra på förhand att även vi har 2-3 st forwards i J-20 som kan gå in och avlasta även i matcher framöver. Boyce och Pontus Johansson bör klara det iaf. Mer tveksam till Enroth men å andra sidan krävs det inte särskilt mycket för att axla Starkovs/Nylanders mantel.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.