Inlägg: 1276534
Svarskommentarer
Sv: Biffen R.I.P.
Ambroo: Både HP och OÅ uppmärksammades i matchprogrammet.
Länkar:
Timrå IK Red Eagles
Timrå IK Red Eagles
Sv: Biffen R.I.P.
Ambroo: det är bedrövligt hur klubben behandlar gamla hjältar. trotjänare som är värd att hyllas verkar bara som timrå är de enda som inte bryr sig!
Nu fick inte jag chansen att uppleva Biffen, men man förstår ju ändå betydelsen och kultfaktorn när man läser lite här och där på nätet.